按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片雨後總會有彩紅*
CatYi
暱稱: 家怡
性別: 女
國家: 香港
最新文章
內心'
生活'
我會讓你們後悔!
人的情感'
犯賤'
站內搜尋
按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
2008 年 4 月 17 日  星期四   晴天


C.S@64*  

2008.4.17*

今朝5點幾鬧鐘響,
諗住打比老公嫁喇,點知太眼訓了=3=
訓左,又無教反鬧鏗6點幾起身,
不過好采,我潛意識叫我起身叫老公起身-v-
見完之後勁耐先訓得反,
個時已經7點了,
勁吾願起身,後尾7點4先起身,
之後勁快甘整野,
同yu+kyan反學,
1反到去就上左禮堂交野.
集隊上禮堂,今日到我地全心傳情咯
首先尼我地準備左powerpoint
又整左本記事簿,
入邊有好多4a既相,同埋我地班既人既簽名,
本野真系好令吾好講笑>v<`
大口仔送比德茵=D,
枕頭就送比Jessica,
整左張暫時系空頭支票比Jessica助養兒童,
不過我地系真系會比現金的=)
但尼D就私下比啦!
仲有1個Prink心形Cake,超架勢的>v<
我相信Jessica同德茵都好中意的尼'v',
全心傳情完左之後就兩堂Math,留心的聽書尼!
約定TszSir陣間上黎食蛋糕尼*v*
小息系Classroom傾計, hapi`
中屎堂,努力了的!
索教,大半班死曬=3=
得我同吳浩汶前面排個幾個聽子健講野-v-
然後中文堂啦,如常的嘈吵,激死昌業了..
但我意外的聽書+v+呵`
lunch同kolen佢地食飯,牙哥都有黎,難得=)
好耐都無同佢地食飯了^3^囍,hapi`
食完之後就反學校,
昌業借左1堂比我地食Cake,
淑明,TszSir,昌業,Jessica,德茵都系曬到,
睇powerpoint啦,又食蛋糕,講感想,勁影相,
個過程系超開心的>v<`
真正地感受到4A的團結,
愈來愈中意尼班咯^3^
真系好感動好開心的T^T,
party完左後^3^,就兩堂德育咯-v-
悶到傻仔甘'3',
放學,媽子來左,去拎電話,
拎完就即刻反家去了,
that's all`

i Love 4A`

發表時間:2008-04-17 08:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片