2007.12.30*
今朝1早比思諾打黎既電話嘈醒左-v-.
之後起物整野刷牙換衫,9點幾出門口反教會.
系教會門口等埋Slok,
之後就開始唱歌,祈禱啦.
唱完詩歌就到牧師講野,初頭我都仲有聽.
但佢系講聖經D經文=3=我真系頂5順.
勁想走勁想走><`神啊,求你賜我耐性.
到完左個時,我勁開心=3=
之後同Slok過左新街市食野.
當然又是鴻發吧*V*
食完之後過左思諾屋企.
系到煲碟,[連體孤魂],我禁到個E仔都痛曬=3=
睇到我超驚超緊張的*3*
但Slok就5驚=3=反而睇佢殺人佢就驚,汗!
睇到3點幾,等埋Slok執埋野.
我就過左細佬仔屋企,Slok就去學琴.
系冼震屋企hea左陣就走了.
同埋肥利過人造草睇佢地踢學界.4點到左.
1去到,第1時間梗系睇光仔系5系到*3*
點知佢系更衣ROOM=3=.
hea左勁耐,差5多1個鐘先到佢地踢.
期間偷影左光仔張學界證-v-哈!
之後到佢地踢喇,首球,家豪入先.
next都系家豪入,之後到光仔,最後到粱日[行].
最後對甲寅的結果是4:0勝出-v-SOGOOD.
真好,有得睇光仔踢波=3=
還能看見他穿便服的樣子尼*v*還是第1次,
完左之後,大家就各自各反家,that's all`
|