今朝起身沖涼刷牙洗頭. 之後同hman去食早早. 食完之後周圍去. 誒到12點幾;我上去yuyu到. hman就返左家. 諗住1點入kyeung到. 點知後尾話吾入得. next同yuyu落街租碟睇. 睇鈇道兇靈同埋NANA1` 睇到兩點幾;叫左hman上黎. kyan+Pyin後尾都上左黎x)` 睇完曬碟之後我地就開檯. 今日贏左廿幾蚊; 全部還返曬比Pyin尼x)` 打到7點;去左找hman. 同佢去食m記;之後去左海濱. 11點返到屋企` 今天也不錯吧xD囍* 過火過火-v-" 呵呵!