|
| 我 的 資 料 |
|
暱稱: ★Catherine_babii〝 性別: 女 國家: 香港 地區: 荃灣區 |
| MORE... |
|
|
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 24
留言總數: 69
今日人氣: 0
累積人氣: 2573 |
|
 |
|
 |
2009 年 8 月 18 日 星期二  |
|
|
|
DOWN>________<  |
|
唔明發生咩事囉?!;'(
做咩事要嬲我先??
究竟我邊道錯呢??.
我地o既友誼真係咁脆弱咩?!,
曾經???唔可以係永遠嫁咩???
REALLY WANT TO CRY,,,,= (
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2009 年 7 月 29 日 星期三  |
|
|
|
哇!!! 好耐無寫過個blog啦= =”
因為太多野做啦>___________<.
咁多日我做左好多野呀,,,,,
又去農場,又BBQ,又唱K,又睇戲,又傾debate,又學野 etc...........
好多好多好多野呀= ))))))))))))))
不過唔想咁忙呀,,,,,,,,,,,/.\
想有多d空閒嘅時間做自己野呀!!!!!!!!!
今日朝早終於睇左Harry Potter 呀< 3.
講左2個禮拜終於睇左xDDDD.
睇完之後真係去左食味千,,,哈哈'''
Henry話想食都講左幾日xP
食野嗰陣即刻唸番起琴日可怕嘅回憶啦>_<
都係自己衰,,無啦啦自告奮勇- ,-'

辣到我傻呀;'(
仲要比人玩收埋我d水orz babii,,,
成日比人蝦嫁我^_^
不過都玩慣晒啦xD.
次次同親佢地玩都係咁嘅//////
跟住玩完就去唱K lu= )
期待以久啦'''hehe; )))
勁型喎xDDD,,
琴日玩得超開心嫁,,,
只可惜比阿媽鬧V.V掃晒興>_<
唱到8點幾就走lu ~~~
又冇得同佢地食飯= (
下次1定1定要呀!!!@@
倒數sharon babii番hk12日= )
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2009 年 7 月 13 日 星期一  |
|
|
|
笑到癲到了xD.  |
|
今朝8點幾就要起身囉= =”
眼訓到發癲囉>______<.
跟住就去左沙田學野啦~~
今堂好好笑囉xDDDD
笑到死左-3-. 哈哈哈!!!!!!!
嗰老師講野真係好唔make sense呀< 3.
但係又記得喎真係xP.
上完堂之後,,,,,
又hea下hea咁到左1點幾出MK搵fd啦
Katherine仲有德德呀^_^
德德話要送生日禮物比我喎; )
都過左咁耐啦,,,今日先比- ,-'''
不過都好過冇xDDD.
好靚呀^_^我覺得= )

估下係咩字呀?!.xD.(係人都知啦我唸= )
thx all my dreaest fds who gave me the b.day present; )
今日熱到嘔電V_V
仲要比人係道點黎點去囉= (
行去地鐵站又行番到潮特又行番去地鐵站,,,,,,,
哇!!!想死囉>________________<
跟住陪左王子去電腦商場~
原來好好行嫁xDDDD.
睇左本書關於自拍xDDD.
睇到我同我d fd勁high囉'''hehe'''; )
好搞笑哇< ;
之後係M記hea左1陣又打左1陣間機; )
so exciting@@
玩完之後咪搭mtr番屋企囉,,,
番到tsuen wan 唸住行去力生啦,,,,
點知唔知邊道係喎?!= =”
咁咪同德德行下先囉........
我真係黑仔到冇人有囉'''''''
竟然我臨走之前.............
唔知邊條XYZ吐左d啖落我隻slipper道囉'''
wow!!!!!OMG>____<食屎啦去!!!
好缺德囉= =””'咪事呀?!.
而家d人咁冇品嫁\./
嬲 嬲嬲!!!!!!!!@@我對拖鞋呀>.<
mabel tsui 我同你講我今次真係真係真係放棄啦!!!
覺得自己好低能囉!!!>______<''
等咩呀等,,,,
等個屁囉,,,,!!!\-/
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2009 年 7 月 12 日 星期日  |
|
|
|
點算好?!.>__<  |
|
個傷口搞到我頭都大埋啦>__________<.
我好驚個傷口會發炎呀; “(
mamami ar救命呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日去左元朗行街街wif mama; )
買左兩件超得意嘅t-shirt( x.
HAPPY< 3.
行到成7點就番屋企lu~~.
今朝去左整牙= [
但係遲左去= =”
因為琴日同王子傾到5點xP.
搞到唔記得教鬧鐘'''''''
shit,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
而家又食唔到野,,,,,,,,,,,
要食粥啦>_____________< 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2009 年 7 月 10 日 星期五  |
|
|
|
仆到din左>__<.  |
|
前嗰排無寫blog係因為好攰+好忙+冇心情+追緊公主小妹,,,xP.
今朝朝希流流1000就比人召左出又1城啦= =”,,,,
唸住睇早場嘅; )點知,,,,,,,,[比人鬧+寸- ,-]
Katherine睇錯左我sd個sms以為100xD.
搞到要睇1230嗰場喎....[殺人犯xd.]
所以咪係咁係道hea囉~~
唔知做咩班男仔今日好似靜左'''haha< ;
(可能眼訓得濟掛xP........)
女仔→男仔[dead 左= =”]
我唸睇完戲會好D掛hehe''''''
睇戲嗰陣唸住同番D女仔坐嫁嘛- ,-'''
點知班男仔阻住晒我D去路....orz!!!
要坐最出囉>_____________<仲要同嗰個死人ernest坐; '(
成日都比人推開'''''
做男仔就大方D啦,,,,又要淆底喎= =””
要就下女仔嫁嘛//////女仔驚你咪比佢'姐'下囉...
佢又唔係嫁喎- ,-''成日話你再整呀啦',,,,
我就請你食雪糕.....(姐係拳頭= =”)咩料呀?!.
出戲勁恐怖囉好冇?!.嚇到我差D想喊+走'''''
仲要勁尖叫囉好冇; '(/////////////
王子你又唔係道= =””救下我呀嘛@@
睇完戲之後就去左溜冰lu~1530
哇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!好耐無溜啦xD.
開心爆了(x
某人呢xD.唔記得左點溜冰囉<3333.
笑死左我,,哈哈哈哈哈哈xD.
佢令到我好有沖動去推佢囉.....( X
我發現同親佢地出街實比佢地蝦死+寸死嫁= =”
不過次次都好開心呀hehe'''''
唉.......可能開心過頭啦- ,-'''
意外就成日係lee個時候發生嫁啦xD.
就係咁我就成個人仆左係道= =”
仲要比人笑= =”
仆到傷晒><°痛!!!!
D fd問我有冇事喎= ='?!.我實答冇嫁,,,
其實就痛到嘔電/////////////>________<
成個'蝨頭歌'都瘀晒....隻手都傷左; '(
唔靚女啦>.<無人要啦!!!第時點嫁人喎xP.
哈哈'''but thx all of ur care ; )
之後點男仔走晒,,,,,,就得番3個女仔< ;
我地就走左去朗壕坊食滿記lu~
食完開心晒xD.咩痛都唔記得lu xDDD.
Andes呀!!!比左咁多機會你,,,,
你都唔珍惜?!.@@
你想我地點幫你呀??!!..
你激死Clare 啦~= =”(Mabel都有小小....)
你主動D+大膽D啦/////////; )
十卜u anyway^.^ 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|