Catherinerin : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:2573 
公主復仇記
個friend改個囉好冇- ,-?!無奈....
我 的 資 料

暱稱: ★Catherine_babii〝
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
MORE...
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最 新 日 誌
2010-08-06
2010-04-08
2010-03-07
2010-02-25
2010-01-25
日 誌 分 類
全部 (24)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 24
留言總數: 69
今日人氣: 0
累積人氣: 2573
RSS Feed
2009 年 8 月 18 日  星期二   晴天
DOWN>________< 鬱悶

唔明發生咩事囉?!;'(

做咩事要嬲我先??

究竟我邊道錯呢??.

我地o既友誼真係咁脆弱咩?!,

曾經???唔可以係永遠嫁咩???

REALLY WANT TO CRY,,,,= (

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2009 年 7 月 29 日  星期三   晴天
2009-07-29

 

!!! 好耐無寫過個blog= =”

因為太多野做啦>___________<.

咁多日我做左好多野呀,,,,,

又去農場,BBQ,又唱K,又睇戲,又傾debate,又學野 etc...........

好多好多好多野呀= ))))))))))))))

不過唔想咁忙呀,,,,,,,,,,,/.\

想有多d空閒嘅時間做自己野呀!!!!!!!!!

今日朝早終於睇左Harry Potter < 3.

講左2個禮拜終於睇左xDDDD.

睇完之後真係去左食味千,,,哈哈'''

Henry話想食都講左幾日xP

食野嗰陣即刻唸番起琴日可怕嘅回憶啦>_<

都係自己衰,,無啦啦自告奮勇- ,-'

辣到我傻呀;'(

仲要比人玩收埋我dorz babii,,,

成日比人蝦嫁我^_^

不過都玩慣晒啦xD.

次次同親佢地玩都係咁嘅//////

跟住玩完就去唱K lu= )

期待以久啦'''hehe; )))

勁型喎xDDD,,

琴日玩得超開心嫁,,,

只可惜比阿媽鬧V.V掃晒興>_<

唱到8點幾就走lu ~~~

又冇得同佢地食飯= (

下次11定要呀!!!@@

 

倒數sharon babiihk12= )


 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2009 年 7 月 13 日  星期一   晴天
笑到癲到了xD. 開心

今朝8點幾就要起身囉= =”

眼訓到發癲囉>______<.

跟住就去左沙田學野啦~~

今堂好好笑囉xDDDD

笑到死左-3-. 哈哈哈!!!!!!!

嗰老師講野真係好唔make sense< 3.

但係又記得喎真係xP.

上完堂之後,,,,,

heahea咁到左1點幾出MKfd

Katherine仲有德德呀^_^

德德話要送生日禮物比我喎; )

都過左咁耐啦,,,今日先比- ,-'''

不過都好過冇xDDD.

好靚呀^_^我覺得= )

估下係咩字呀?!.xD.(係人都知啦我唸= )

thx all my dreaest fds who gave me the b.day present; )

今日熱到嘔電V_V

仲要比人係道點黎點去囉= (

行去地鐵站又行番到潮特又行番去地鐵站,,,,,,,

!!!想死囉>________________<

跟住陪左王子去電腦商場~

原來好好行嫁xDDDD.

 睇左本書關於自拍xDDD.

睇到我同我d fdhigh'''hehe'''; )

好搞笑哇< ;

之後係Mhea1陣又打左1陣間機; )

so exciting@@

玩完之後咪搭mtr番屋企囉,,,

番到tsuen wan 唸住行去力生啦,,,,

點知唔知邊道係喎?!= =”

咁咪同德德行下先囉........

我真係黑仔到冇人有囉'''''''

竟然我臨走之前.............

唔知邊條XYZ吐左d啖落我隻slipper道囉'''

wow!!!!!OMG>____<食屎啦去!!!

好缺德囉= =””'咪事呀?!.

而家d人咁冇品嫁\./

嬲 嬲嬲!!!!!!!!@@我對拖鞋呀>.<

mabel tsui 我同你講我今次真係真係真係放棄啦!!!             

                覺得自己好低能囉!!!>______<''                

                     等咩呀等,,,,

                     等個屁囉,,,,!!!\-/

 


 

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2009 年 7 月 12 日  星期日   雨天
點算好?!.>__< 不安

 個傷口搞到我頭都大埋啦>__________<.

我好驚個傷口會發炎呀; “(

mamami ar救命呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今日去左元朗行街街wif mama; )

買左兩件超得意嘅t-shirt( x.

HAPPY< 3.

行到成7點就番屋企lu~~.

今朝去左整牙= [

但係遲左去= =”

因為琴日同王子傾到5xP.

搞到唔記得教鬧鐘'''''''

shit,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 而家又食唔到野,,,,,,,,,,,

要食粥啦>_____________<


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2009 年 7 月 10 日  星期五   晴天
仆到din左>__<. 愉快

 前嗰排無寫blog係因為好攰+好忙+冇心情+追緊公主小妹,,,xP.

今朝朝希流流1000就比人召左出又1城啦= =”,,,,

唸住睇早場嘅; )點知,,,,,,,,[比人鬧+- ,-]

Katherine睇錯左我sdsms以為100xD.

搞到要睇1230嗰場喎....[殺人犯xd.]

所以咪係咁係道hea~~

唔知做咩班男仔今日好似靜左'''haha< ;

(可能眼訓得濟掛xP........)

女仔→男仔[dead = =”]

我唸睇完戲會好Dhehe''''''

睇戲嗰陣唸住同番D女仔坐嫁嘛- ,-'''

點知班男仔阻住晒我D去路....orz!!!

要坐最出囉>_____________<仲要同嗰個死人ernest; '(

成日都比人推開'''''

做男仔就大方D,,,,又要淆底喎= =””

要就下女仔嫁嘛//////女仔驚你咪比佢''下囉...

佢又唔係嫁喎- ,-''成日話你再整呀啦',,,,

我就請你食雪糕.....(姐係拳頭= =”)咩料呀?!.

出戲勁恐怖囉好冇?!.嚇到我差D想喊+'''''

仲要勁尖叫囉好冇; '(/////////////

王子你又唔係道= =””救下我呀嘛@@

睇完戲之後就去左溜冰lu~1530

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!好耐無溜啦xD.

開心爆了(x

某人呢xD.唔記得左點溜冰囉<3333.

笑死左我,,哈哈哈哈哈哈xD.

佢令到我好有沖動去推佢囉.....( X

我發現同親佢地出街實比佢地蝦死+寸死嫁= =”

不過次次都好開心呀hehe'''''

.......可能開心過頭啦- ,-'''

意外就成日係lee個時候發生嫁啦xD.

就係咁我就成個人仆左係道= =”

仲要比人笑= =”

仆到傷晒><°!!!!

D fd問我有冇事喎= ='?!.我實答冇嫁,,,

其實就痛到嘔電/////////////>________<

成個'蝨頭歌'都瘀晒....隻手都傷左; '(

唔靚女啦>.<無人要啦!!!第時點嫁人喎xP.

哈哈'''but thx all of ur care ; )

之後點男仔走晒,,,,,,就得番3個女仔< ;

我地就走左去朗壕坊食滿記lu~

食完開心晒xD.咩痛都唔記得lu xDDD.

Andes!!!比左咁多機會你,,,,

你都唔珍惜?!.@@

你想我地點幫你呀??!!..

你激死Clare ~= =”(Mabel都有小小....)

你主動D+大膽D/////////; )

十卜u anyway^.^


分類: 未分類
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »