Catherinerin : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:2576 
公主復仇記
個friend改個囉好冇- ,-?!無奈....
我 的 資 料

暱稱: ★Catherine_babii〝
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
MORE...
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最 新 日 誌
2010-08-06
2010-04-08
2010-03-07
2010-02-25
2010-01-25
日 誌 分 類
全部 (24)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 24
留言總數: 69
今日人氣: 0
累積人氣: 2576
RSS Feed
2009 年 6 月 28 日  星期日   雨天
無無聊聊 呆滯

又勁早起身囉今日'''845

不過番聖堂冇辦法啦..........; )

跟住又遲到>3<.

同親阿媽出街都係遲到.....

..............

係因為啲水出晒黎.....

coz 我阿媽整整下唔知去左邊= =”

 去到聖堂個神父都讀緊福音啦~

完左之後去食早餐''''''''

我細佬都係道xDD.

食完又行街街lu~

1路行1sd sms < 3.

行左成幾粒鐘囉.......

攰到嘔>________<

不過2%大減價無計啦'''

『最愛女人購物狂”xdxdxd.

行到頂唔順啦總於咪同阿媽番歸囉......//////////

 之後就1直用電腦到而家]]]]]]]]](terrible.)

總於花樣男子去到倒數5集了@@

 唔捨得唔捨得><><><.(溜鼻血中xp)


分類: 未分類
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2009 年 6 月 27 日  星期六   雨天
糟爆嘅1日>___< 滿足

 今日勁遲先起身囉730= =''

又遲左到佐敦呀>,<840 [SORRY...]

之後,竟然派成績喎........

我之可以咁高份都係因為成班同學(especially: Markus xd)

thx all of u; )))不過我下次要靠自己lu~

今堂法文係我第1次見到我d fd笑得咁開心(x

搞到我都開心埋tim((((((xxxxx.

之後交$又排左勁耐隊喎...--我趕住搭般走嫁嘛@@

同喇沙搞view-trip影相(唔知有有寸錯?!.)

搞到我同mabel又要跑去= =”

搭般過去長洲嗰陣勁想嘔囉OMG....

去到嗰道勁無奈囉-0-

唔知發生囉好冇'''''''''

又影左好多好多無聊相tim XP

  偷影人xD. (仲有好多相嫁,上我facebk睇啦: ))

 Orz...比人發現左囉= =''

佢地竟然仲走埋黎話寸我;;;;;;;

有人偷影囉係道"

“lee隻就係傳說中嘅hello kitty+mimmy?!.”(the umbrella.)

thx prince borrow me the umberalla = ].

我好想搵lone捐呀>3<

糟爆了........................

 走嗰陣仲要聽到佢地係咁大叫Catherine>_________<

 跟住同mabel tsui shopping; )

買左好多衫+褲呀!!!@@ (high 爆左了)

最後老豆經過MK就接埋我走啦^^


分類: 未分類
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2009 年 6 月 26 日  星期五   雨天
游水先黎落雨;唔通連個天都唔鐘意我?!. 無奈

 今朝11點幾先起身; )

1日係假期入面咁晏先起身xD'

唸住去游水點知..........

點知又掃興啦(打風囉= =”)

咩料喎?!- -'成日都係咁'''

之後上左Lavender屋企hea左好耐......

+玩左一陣咁囉@@

係道狂影相xp

勁低能.........

 

跟住5點幾又行左一陣傷場(x (唔識打....xD.)

番左屋企之後換左件衫'''

又出左去聽講座 [創憶學*]

見到個男仔xD.佢把聲好似某人xDDDD.

不過人地又高佢好多喎!!!!!

跟住8,9點係沙田番番TW lu~

 搭車番屋企o個陣睇番d(沙灘od ; )...)

笑死我囉,< 3.

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2009 年 6 月 25 日  星期四   陰天
比人丟低左>3< 不滿

竟然冇遲到地到左又一城= )

之後等埋兩個fds(A+A)就去左食KFC lu~

不過我同個女仔fd都冇食野(飽到死...)

食野其間又dead dead xp...

之後又有大把時間喎

咁咪去左'TOYSRUS'道行下囉 ; D

D fd 見到我低能晒tim @@

今日原本好開心咁睇戲嫁< 3.

又撞到好多人喎xD.

點解咁多ST. ROSE出現嘅.^.^

但係無無啦比人搞到唔知想點.........

呆晒...,,,溜冰?!

XXXX又掛住傾電話= ='

去又唔係,同佢地玩佢地又唔想玩.....

..................>_________<

咩料喎???!!!!!.

我原本唸住今日可以玩得好開心嫁嘛.(想發din lor)

點知............

又係掃興......///////(番歸囉?!.= =”)

原本想去冒險樂園嫁嘛>3<.

跟住都係番左TW到阿媽行街 (無奈///)

聽日要去好好咁游下水''''

增高增高增高++++++++++


分類: 未分類
 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |