簡直吹脹0.0
果然全日打哈次係唔會有好事發生-_-
我上星期五好心拎本科學書番屋企做,,
點知今朝執野個陣唔記得左拎"
以為係學校@@
就咁-.-俾人記左一次欠交同欠帶書0.0
之後LuNcH個陣-.-
俾人大力撞左下=00=
差D連我都跌埋,,
因為做緊數學功課既原因@@
雖然好多氣想發洩-_-
但係算數,,
忍忍忍0.0
之後我做個動作俾個同學睇
我咪用番岩岩條仆契撞我個力撞佢囉-.-
點知俾佢嘈左餐傻0.0
我...忍忍忍-_-
之後番到屋企,,
難得今日有得用0.0
點知上左唯又俾老公媽話-_-
不過佢唔講我都唔記得左有呢件事= =
不過我答話做個件事既中間人佢又話我只係幫住另個人=00=
我話幫個個人又俾燃佢話-_-
話幫佢又俾佢話口不對心0.0
咁想我點答._.?
照忍忍忍-_-
鬼唔望老不踢佢出團0x0
之後因為呢件事搞到我遲左小小去沖涼就俾條仆友王廷峰嘈燃屎我0.0
話我番到屋企咩都唔搞係度搞部電腦-.-
喂-_-我都唔想嫁bor-_-
而且我番左30分鐘都冇-_-
佢就話我好耐囉-_-
又唔俾我講@.@
自己係度嘈燃哂住0.0
煩住哂--_-
算數0.0忍忍忍/E12
唔知我幾時先可以冇咁黑仔-_-
|