1-1-10
今日一早成班牙媽個邊個D親戚黎哂我屋企玩v_
話想睇下間新屋喎~
因為禾搬左;)
咁佢地分批黎喇@@
有一D係早黎既~打MA着- -+
嘈死人!!
有一D係中午黎既~玩下參觀下咁喇- -+
咁我最大個個表妹凸登係跟朝早個批黎~
佢黎根本係想同我搶電腦用=3=!!
因為佢個牙爸牙媽吾俾佢用電腦的喔0v0`
那禾也算吧- -+
耶穌話~要饒恕人喔=v=`
之後我其他表妹係中午個批~
佢地好細個嫁詐~
幸好我耐性勁=v=+ 4-1-10
我搵番我細個玩個d公仔俾佢地玩@@ 開始考試lu~
我仲要係一邊陪玩的喔=v=+ 第一科係中文@@
之後夜晚落左去太古城食-,- 宣佈~本大爺完全唔識!!
同個個最大個個表妹對打nds0v0 都吾明佢up咩"牙Q"0x0`
我win喇0v0 仲有唔明佢篇文言文-3-
如果吾係我點做最最大個個表x呢=v=`呵呵` 睇住都想死=,=
之後作文我亂作=v=`
中文聆聽仲勁-v-`
聽聽下訓著左=3=
有頁全頁做唔出0v0" 5-1-10
睇黎又凍過水喇今次-3- 第二日考試-3-
考英文=3=
一樣喇- -吾明佢d閱讀理解up咩~_~
睇見都頭暈030`
grammar同詞語都好d-3-
作文一樣- -
第一篇都作到吾明自己up咩- -
第二篇起碼都好d=.=
考完之後~我聽人講...
原來第一篇係要作舊戲既film report!!
我作左阿凡達=口=
死得喇\口/
|