`永不忘記❤-`那一天滴偶,,這麼傻x_


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

`我們的世界已"Die"了_x
日期0v0`

-♥`海派甜心x_
-❤`小豬滴blog.x_

-❤`Rainie滴blog.x_

-❤`海派甜心滴官網.x_

-❤`海派甜心,,網上睇.x_

Catriona1213
暱稱: -❤`冰爆;p
國家: 香港
地區: 東區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2010 年 1 月 6 日  星期三   微雨


新一年(;2010 分類: ☆無聊◆中學×°

1-1-10

今日一早成班牙媽個邊個D親戚黎哂我屋企玩v_

話想睇下間新屋喎~

因為禾搬左;)

咁佢地分批黎喇@@

有一D係早黎既~打MA着- -+

嘈死人!!

有一D係中午黎既~玩下參觀下咁喇- -+

咁我最大個個表妹凸登係跟朝早個批黎~

佢黎根本係想同我搶電腦用=3=!!

因為佢個牙爸牙媽吾俾佢用電腦的喔0v0`

那禾也算吧- -+

耶穌話~要饒恕人喔=v=`

之後我其他表妹係中午個批~

佢地好細個嫁詐~

幸好我耐性勁=v=+                                                                  4-1-10

我搵番我細個玩個d公仔俾佢地玩@@                                開始考試lu~

我仲要係一邊陪玩的喔=v=+                                                 第一科係中文@@

之後夜晚落左去太古城食-,-                                                  宣佈~本大爺完全唔識!!

同個個最大個個表妹對打nds0v0                                        都吾明佢up咩"牙Q"0x0`

我win喇0v0                                                                            仲有唔明佢篇文言文-3-

如果吾係我點做最最大個個表x呢=v=`呵呵`                       睇住都想死=,=

                                                                                                 之後作文我亂作=v=`

                                                                                                 中文聆聽仲勁-v-`

                                                                                                 聽聽下訓著左=3=

                                                                                                 有頁全頁做唔出0v0"                        5-1-10

                                                                                                 睇黎又凍過水喇今次-3-                    第二日考試-3-

                                                                                                                                                              考英文=3=

                                                                                                                                                              一樣喇- -吾明佢d閱讀理解up咩~_~

                                                                                                                                                             睇見都頭暈030`

                                                                                                                                                             grammar同詞語都好d-3-

                                                                                                                                                             作文一樣- -

                                                                                                                                                             第一篇都作到吾明自己up咩- -

                                                                                                                                                             第二篇起碼都好d=.=

                                                                                                                                                             考完之後~我聽人講...

                                                                                                                                                            原來第一篇係要作舊戲既film report!!

                                                                                                                                                            我作左阿凡達=口=

                                                                                                                                                            死得喇\口/