正牙!!訓到12:30先起身*
今日起身call E紙 >< 去佢屋企泥!! 到佐果邊2點=()=. 幫佢搞qooza* 差吾多4點走/@@/ 返到屋企,,悶牙!頂* 開電腦* 同Elle玩msn` 玩到成6點幾* 食飯! 點知siu kit系7點度打tel黎... 話同牙橙果幾條友仔系景林` 叫我落去*彩佢都[傻]""哈哈` 無忘記過[小美] & [小豬]嫁=x=.
{牙沁}`