我的飛行部落` 買佐飛行部落La` 激正!! F.I.R. D搖滾樂愈來愈正* 十卜再十卜!! 好q憎林文昌牙` 正一屎忽鬼* 明明第!次改既時候_ 又無撚錯既! 第二次條死鳩仔又話我錯* 頂` 到ENG_嘩! 改正,,本身改5次* 我改佐50次!無奈` 跟住又要狂改正X5` 抄死人咩* 今日好累牙* 4:40返到屋企` 牙Yo send sms黎* 話落寶島飲野! 吾系牙?! 跟住屈佐佢上翠林-口-' ' 點知佢帶埋佢D fd過黎* 飲野!飲野! [kai 婆同kai 公]好好笑'(吾好再打交]. 飲到差吾多6點. 上返去.沖涼!沖涼! 食飯=3='