朋友?!` 妳咁都算fd嗎?` 無奈` 朋友既定義系咩??` 吾明-,,-吾明-,,- 發現自己既真心好友只剩下2人` 其餘的.. .. . .. 只是朋友還是假裝朋友?! p.s.姣西**走開`!!不願做妳的朋友` 今日ar譚unhapi`吾出聲` 問佢[[吾應]]?!-,,- 佢話[[好傷心]]` [[叫我返屋企call佢]]` 明白晒!!明白晒!! (勇敢面對!!`) 吾知系咪俾ar譚影響. .. . .. 搞到我都好[sad]`-,,- 最尾傾佐好耐計.. . ... . . (傾計中)