12.09 好悶ah! 電視又無得睇. 又無得出街! 今日個電視好似比我ah爺買佐咁. 淨系佢睇.佢仲要狂睇咩咩台灣選舉!悶囉. 唉. 今日11.00a.m起身.:" 落街行下... 食野! 1.幾上番去.! ah譚野黎* 傾佐陣計'..' 跟住:>又悶番 之後. 我細妹話約佐佢個fd ride單車!無病ah! 仲要叫我陪佢=口= 我同佢講.:;'[妳覺得妳家姐會吾會咁偉大ah?無聊到陪妳做埋d咁既野?] 然後. 佢竟然同ah爺報串!迫我落去! 我覃芷晴天不怕地不怕.驚鬼妳d賤招-v- 跟住.吾理吾理.去訓覺-3- 訓到3.20p.m... ah朱all黎. 問出吾出去?! 即刻醒晒! but...ah爺吾俾囉咩事... 廢事同佢嘈'.'忍你 繼續訓訓訓!!! 6.幾俾老豆打黎個tel嘈醒! 佢竟然問我;:'[妳食佐飯未?] E+發現老豆真系趣緻-v- 可以咁無聊都有?!/....../ 之後. on msn!傾計!開webcam.wif y0y0.;"