01.06 今日訓番個夠本!xd.'' 10dim半先起身]正la` 落佐街食早餐*=] 上番屋企... 無野做ah-c-'' 想做hw!(好事^^) 又想夜晚先做-...- 想出街-.,- 又無人陪... 個個都吾得閒`='[ 之後'; 去佐library.'wif 細妹(拉佐佢去-v-好似好賤*) 借佐幾本書! 諗住再去cmp room上網 & do hw'' 系面口見到楚琪* 入到去'.條友仔話俾人book晒-n-... 唉`悶q到死:; 就咁呆到5dim! 跟住';i 叫佐細妹陪我去慧安園食野!'' 食到勁飽.,., 番到屋企'' 竟然見到我細妹對住盤花唱歌-v- 佢話對住盤花唱歌.盤花會開快d!-.,- 頂!無事ah?! 今晚無食飯` on msn!