♥2月12日''., ♥ 此篇日記包含好多粗口'' 看不習慣就別看! 不過此篇日記只針對一個討厭的人! 如果是fd的話就十卜小妹吧!T3T ♥ 你條粉皮!`` 以為自己好q叻?! 想嘔!-/\- 你話你俾街仔撩打架嘛! 本身我都吾鳩想講得咁絕'' 我就話個事實俾你知; {你咁既柒樣.,系我都打你啦!} {吾打你''吾通打d靚仔果d咩!} 你咁既撚樣;最好吾好出街! 廢是俾人打到豬頭咁! 影響香港市容; 到時d遊客問你點解吾留系動物園就吾好啦!` 仲有! 我信...我信...我真系信世界上有[變數]; 但系我就吾q信變數會發生系你條on9仔身上'' 因為果樣野從來都無發生系你身上;又何來變數?! 是你吹出來還是你all出來的嗎?