♥4月4日''., 藍寶石美男恩赫生日唷*** 其實21碎咋!-^'- ♥4月5日''., 今天悶悶悶`' 昨天看東西看到1dIM半睡-3'-- s0 12dIM幾起床!/-\ 落街食lunch! 2dIM去佐Ka屋企- 其實都吾知做乜/-\;; 佢玩電腦 & 我訓覺-v'- 7dIM幾番屋企!食飯` on mSn` 狂同Fei講DBSK d野 DBSK真的好好好可愛唷!♡오빠 사링해! 唉`開電視-見到香港果隊sun boy'z同韓國果隊B-boys跳舞* help''真系想同sun boy'z講省點吧!