♥4月7日''., 今天-心情相當不錯!*v* 10dIM起床呢-/\-' 落街食{早餐}`wif 細妹 頂-10dIM幾同佢講話去食早餐' 11dIM幾都仲系照鏡'戴耳環..... 有病-/\-'又吾系出街 搞到落到去又無得食早餐!激死 12dIM上番屋企- 同aH譚傾電話唷-傾佐1個幾中 之後''去佐新都! 搵佐y0y0陪我晒相-3'- 晒佐勁多sj & DBSK d相-俾y0y0罵我{白痴}/-\ 3dIM番到屋企! 訓覺...zZ (因為昨晚4dIM才睡啵) 6dIM-俾傑既一個電話嘈醒-;- 話要俾番塊鏡我!(之前出街擺佐系佢個袋度) 落佐去寶林! 俾佢拉我去新都-逛! 7dIM幾番屋企-食飯* ♥♥♥♥♥ 自己是白痴喔?! 干嗎要一廂情願?!