♥4月8日''., 3dIM起床唷! 沖涼-出街-v'- 搭95號巴士去順利村-搵老婆子xb 等佢換3;;去食野` 之後,,系公園坐下 & 傾計...無聊 /-\ 諗諗下-去mk 去到果度'又想走-/\-'' 淨系行佐3份1條花園街-就走lu 去番順利村'' 上佐老婆屋企坐'' 俾佢aH媽拉住食飯-u.- .... 8dIM幾番到屋企! 同Fei電話-講DBSK!