♥4月10日''., 琴晚2dIM幾終於有得down- x-man(精華篇) 連夜睇完! 搞到我今日2dIM幾先起身` 想做功課!''不過,,又無做/-\ 成日系度搞我家的{兔子}與{狗狗}! 哈哈!2隻野都玩得勁fd-/\- 估吾到兔仔同狗都可以做[朋友]?! 跟住-睇佐之前SJ & DBSK(S.M)去海南開個唱的片段! ♥4月11日''., 聽日要番學唷! 想死... 開始與功課對戰` 做佐!樣'' 諗住聽日番去做... 而且-發現勁多功課都系locker!-3'-