I nEEd y00nh0! |
| |
♥4月14日''.,
今天,,本來很開心的;;
就是給些無聊人弄得我超不高興!
今日我終於明白-讀吾到書就要俾人睇死!
就連屋企人都一樣!
我系吾識計數!咁又吾知關你地乜撚事囉?!
我老豆同d fd都吾似你地咁-咁鳩口臭!
淨系識得抬高自己個仔!-all pass好撚勁咩?!
我系中意對住你地黑口黑面aH!吾得咩?
仲有-我系中意吾執野aH!吹aH?!
你地真系對我好,,就幫我執埋aH-苯!
根本就系想踩低我唧!
不過-我都好想多謝你地''
系你地今日咁樣對我,,
先真正俾到決心我去{努力讀書}!
我吾會再俾你地睇死!
我吾似某d人只系識得吹自己d仔女既面相'手相有幾勁,
到時有幾撚多層樓!
愈來愈發覺佢地都吾系人黎!
我真的超不高興!
其實不只不高興-
根本系失望!
...不過我吾會流眼淚!
我會忍住`
因為我知道自己根本吾值得為佐d咁假仁假意既人而喊!
(舒服晒!)
昨晚開始看東西- DBSK history in japan
之後由頭開始煲x-man!
煲到4dIM-/\-'
今天2dIM先起身*
沖涼-
叫外賣 & 睇x-man`'
邊睇,,邊食,,邊大笑!
俾我aH爺又狂媽叉我...
跟住7dIM落街食飯!
因為-細佬生日!
同y0y0傾電話!
講晒d野舒服晒!
p.s.功課一樣都未做..-/\-'
今日一聽到cry on my shoulder真系超忍到住!
|
| 刊登時間:2007-04-14 08:50 PM |


 

|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|