手機整好啦:但D電話唔見晒..--->hElp ME
雖然部手機整好,我應該好開心至係><
但我發現一個更不幸GE--消息
我...張...缺..點紙
未比牙MA簽呀!!!!
2個缺..點啦..實比牙xyz##%&**xyz我
殺左我都似...我要跳樓呀..help
生平第一個學年就比人記左2個缺點
我點見鄉親父老呀////唉
教我點比佢簽;;;;
一陣佢話要,禁固我,cut電話電腦點攪wo
help...help...help...