今日去左坑口.3.見活動取消,就在坑口走走,沒有什麼目的,只是想認識坑口,原來都頗美
給我找到了天后古廟,較早前我還認為香港只有大嶼(搵唔到隻字= =)山才有這古廟XD
去配眼鏡時,驗出了我有散光,一會要搜尋出散光是什麼。 雖要再努力於吉他上,就算痛都要綀...
暑期功課做得七七八八,就是數學有些地方搞不明白,手提電腦壞了..都是我的原因= =點補償...
耳筒好正..原來要塞入的仙會好正,低音鼓同BASS聲。 入左醫院圖書館睇書,同出面個的好唔同。
今日學左好多野XD 註*我去坑口係因為唔知活動取消左XD
|