Test xDD
數學----> 都唔知佢講咩..
科學---> ok咁啦..因為果日考既朝早同嘉嘉..老公..溫左下咁啦.
我地嘈到小嘉無得集中精神溫.. 哈哈 xdd
其他都ok...重有2日就考完啦...!!! +油 !!!
25/03 考完英文..同科學後..
屎屎 + LinG + 小冰 + 小嘉 + Me + 上唯一一個男仔...去食壽司 xdd
佢唔系我老公..唔系小嘉個BF ..都唔系小冰個BF...
佢系尊尊呀..!!! 佢比我地圍啦...!! 
冰.LinG .嘉 都系度爭尊尊...傻傻的.. =]
有呢班好朋友..真系好開心呀..!!!
27/03 我同小嘉都喊左...都系為同一樣野而喊 >.<....
原本同小嘉系床上訓..---> 我有你床上x照呀 ..呵呵!! xDDD
點知我講下講下哭左..好擔心 =[
小嘉就系我地出街時..系樓梯喊... 下次唔好喊啦.
唔系我影低你個樣..笑死我一世呀..!!
大約系3點幾...我地終於開心番啦... ^0^
咩事都無啦.. =.=
PS: 老公我愛你 !!!
|