3.14 系白色情人節呀..!!
白色情人快樂 ^0^ ---> 老公整比我的 >3<
我同老公過得好開心呀.!
經過我地的不斷努力..終於成功左啦 >0<
成功d咩---> 秘密 =] 好白痴既野 =.=
3.15 我要罰老公呀! 佢食左辣野呀!
我都叫左佢唔好食架啦..唔聽話呀.! 打打 =.=''
不過我罰佢..等同罰我 ..>.<..
成日都唔可以打電話比佢..佢都唔可以搵我--->佢好少打比我的!
2:30 p.m. 小嘉同LinG叫我去蝴蝶灣玩.. ----->搭車比我偷影..呵!!
原本我唔去的..我咩都味搞店呀. -.-
但佢地話等埋我.! 我咁就去啦.! ---->3條友的腳..估下邊隻系我.!!
3條友去蝴蝶灣.!! 傻傻的.!
[ 系果度think起上次BBQ..好無聊的..
重要玩通宵..好采有老公系度 ^0^~ ]
陽光普照...小嘉同LinG 怕曬黑呀.. 呵呵!! 佢地做左好多保護 ^0^
我地系蝴蝶灣..打排球..放風箏..
LinG 羅住風箏跑.佢系前面跑..佢傻傻的..
系應該系後面跑的..唔系 fly 唔起的..
我同小嘉系咁笑佢呀..哈哈哈..!!
好好玩呀..我地好少有集會的..
真系玩得好開心呀 =] 不過下次都系要叫多d人..熱鬧呀!
不過番到屋企要做功課啦. =.='' 做死啦 ..
一d劉番系返學先做啦 =] 呵呵 !!
      ----> 其他的.!!無聊 =.=''
|