今日出左街玩..,"同杰哥出*V*
去左龍園M記食野.,,'
食完野.,,諗住去打機@_@
點知未夠秤唔俾入=-="
跟住就算-00-去佢屋企打機-V-
玩惡魔城*VV*玩到差唔多爆機@_@
不過去到1個唔知咩地方就唔識玩-V-轉GAME*VV*
玩GTA SA-V-
較哂D變態武器出尼@_@好爽-V-
搶左個牙SIR部電單車玩*VV*
行得好快@_@仲係咁殺人*VV*
...。_。
好多廢話-_-
之後返左屋企@_@我先發覺...
原來我冇帶鎖匙*VV*好HIGH(死傻婆冇帶鎖匙都咁HIGH-_-)
跟住又返左杰哥屋企打機-_-打到夜晚8點先返到屋企-_-
對我尼D KAI子尼講已經叫好晏返屋企@_@
之後返到尼玩電腦-_-玩到個人散左@_@
所以散左XD"
P.S.幾經辛苦先入返尼打得返日記係咪應該讚下我@_@"
 |