♥ 不能忘記你 ♥
今日...
我仲係深圳...
7點先開始番黎香港...
係深圳係無聊到傻...
搞到我係深圳由12點半...
訓到6點半先起身...
一起身就番香港...
番到香港又唔知做咩...
打埋LEE篇野...
又去訓教^^
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz