---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日一早我就覺得應該要過得快d好~因為今日好多野要做= ="
又要text~又要project....
本身10:00-11:00係上QM架€但呀SIR因為唔舒服~
變左連堂=="2:00-4:00~4:00-5:00~~真係想死......
之後電腦堂做PROJECT又做死人== ~攪到我LATE左去耀食飯€
趕死我~~~D人好PIG PIG呀~~~呵呵~係咩事就唔講啦~~驚D人LOR呀~~
呵呵~