---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日係第一日考CE~好緊張><不過~有你地GE支持><THX A LOT~
我會加油架!!!第一份卷比我想像中易~
第二份卷就有好難~不過都識做~
我會加油架啦~THX~