---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
UM....好附冇見過你地啦><好掛住我班好姊妹><
I MISS U GUYS>3<好想快D考完試搵你地去玩~
我諗我出到聲你地會陪我架可?!愛死你地啦~
仲有就係下個星期一開始考試啦~要加油><
仲有就係~聽日考普通話GE同學~加油呀><!!!!!