---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日又係得我自己一個返學~好眼訓....係mtr到訓~
係學校都係悶~果個英文呀sir都唔錯~
諗唔到打咩tim.......un.....今日上PE~LE間學校係男女一齊上= ="
仲要下個星期開始~有4個星期GE PE堂都係上SWIMMIMG堂= ="真係死啦.....
唉......