7月27日
今日好好呀~又可以訓到8點先起身~今日冇咁凍~今日去左National Gallery~果度係睇畫~果度勁大~
基本上又係睇唔哂~因為4通8達~好多時你係唔多夠時間行返轉頭~果度大部份ge畫都係畫耶穌仲有聖母~
仲有一d其他名畫~我真係睇到唔捨得走~因為真係好令~全部都係真ge~唔係仿制~真係望住d畫個感覺好難形容~
好似有d畫你係要係電視or書先睇得到~但我而家真係睇到真ge~因為1:30要返學校~又要食lunch~12點幾就要閃人啦~
食完lunch~返去上堂果度~今日派返証書比我地~同其他人影下相咁~返返屋企之前~見到仲有咁多時間~
就去左King's Cross果度果個火車站~因為之前Maggie佢話我地知果個火車站係Harry Potter第一集果個9 3/4月台
咁我地去搵啦~真係搵到><極興奮~走埋去影相^^v yeah~佢又真係冇拆到wo~呵呵~
今日我又同佢傾計~果個老闆又免費比我傾多半個鐘~同佢傾個陣~佢話我太過直接~太坦白~咁樣唔好咩?
情侶之間坦白d唔好咩~雖然佢最後話幾鐘意我咁樣~但我都係好mind~點算?!好care怇同我講ge野...





















