°++我 的 資 料++°


暱稱: °×*﹏癲貓+°×
性別: 女
國家: 香港
MORE...
----------------------------------
°++給 我 的 留 言
++°
最近三個月尚無任何留言

----------------------------------
°++
我 的好 友 ++°

----------------------------------
°++今 個 月 係...++°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2007 年 8 月 17 日  星期五 【晴天】
2007-08-17
---------------------------------------------------

7月27日

  今日好好呀~又可以訓到8點先起身~今日冇咁凍~今日去左National Gallery~果度係睇畫~果度勁大~

基本上又係睇唔哂~因為4通8達~好多時你係唔多夠時間行返轉頭~果度大部份ge畫都係畫耶穌仲有聖母~

仲有一d其他名畫~我真係睇到唔捨得走~因為真係好令~全部都係真ge~唔係仿制~真係望住d畫個感覺好難形容~

好似有d畫你係要係電視or書先睇得到~但我而家真係睇到真ge~因為1:30要返學校~又要食lunch~12點幾就要閃人啦~

食完lunch~返去上堂果度~今日派返証書比我地~同其他人影下相咁~返返屋企之前~見到仲有咁多時間~

就去左King's Cross果度果個火車站~因為之前Maggie佢話我地知果個火車站係Harry Potter第一集果個9 3/4月台

咁我地去搵啦~真係搵到><極興奮~走埋去影相^^v yeah~佢又真係冇拆到wo~呵呵~

  今日我又同佢傾計~果個老闆又免費比我傾多半個鐘~同佢傾個陣~佢話我太過直接~太坦白~咁樣唔好咩?

情侶之間坦白d唔好咩~雖然佢最後話幾鐘意我咁樣~但我都係好mind~點算?!好care怇同我講ge野...

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

 

 

會 員 中 心 寫 日 記 討 論 區 登 入 登 出
« | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | ... | 702 | »