今朝叔叔佢打電話稷同我打氣~好開心呀~我仲知道果日dad同mum都會陪我~
好開心有咁多人支持我....
![]()
7月15日
今日又係好早起身~唔想起身~今日又係去notholt~離我住果度勁遠~london又要好奇怪~
今日又係星期日~d舖頭4點幾就關門~唉...等巴士都等左我半個鐘~去到仲要因為巴士d車站轉換問題~
攪到我地未到站就要我地落車~我地都唔知自己係邊><驚爆~好彩果到有車站服務員~教我地搭其他巴士去nothlot~
好彩最後都去到~不過就late左半個鐘~不過我地第一個地點係去沙士比亞ge出生地~係一個小鎮~
好令ge小鎮~不過又落雨~加上我今日著左條短裙~好凍><
之後搭左個長途車~個幾鐘~到左個城堡~叫做Warwick Castle~好大好令呀!係真ge城堡~好正~
影左好多相~係返屋企坐長途車其中同佢sms~果個呀群!正一大口怪~憎死佢~我同佢拍拖關你咩事~
你做咩串佢呀!















