今日要返去補地理~係到勁做練習~做死左= =
不過ivy佢講得岩~做多d咁會考個陣都起碼會識點做呀ma!
不過講真估唔到佢會放lunch wo~不過因為我地都係食完野先出黎~
所以我地冇去~ivy去左買筆個陣~就去左碟舖~
好開人呀^^終於見到Avril Lavigne隻碟"The Best Damn Thing"啦~

正爆呀d歌~不過我冇買到呀~~~因為....冇錢><不過我而家都有聽緊~呵呵= =v
返返學校~又係做練習= ="唉....走個陣~見到光明頂~
佢見到我地同我地講叫我地唔好再著PE衫返學~
我地同佢講話黃副校比wo~佢同我地講話要同呀sir商議下~佢叫我地未有結果之前~
都係要著返整齊ge冬季校服~頂佢~我真係好唔gar佢lo~
講真呀~你地呀sir係著便服~你地著咩都得架啦~你地自己個個都著啦短袖衫啦!
點解我地咁耐都唔轉夏季先~人地間間學校都轉啦~喂~講真~
你估我係你呀~你係光頭呀~你都可以以係ge光頭黎散熱啦~
你估我地又係d貓狗咁可以用舌頭黎散熱先~
又唔諗下我地女仔套冬季校服幾咁重同厚wo~
我地唔係咁你仲想我地點呀!!!!












