°++我 的 資 料++°


暱稱: °×*﹏癲貓+°×
性別: 女
國家: 香港
MORE...
----------------------------------
°++給 我 的 留 言
++°
最近三個月尚無任何留言

----------------------------------
°++
我 的好 友 ++°

----------------------------------
°++今 個 月 係...++°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2007 年 4 月 19 日  星期四 【晴天】
又遇見了...很不安
---------------------------------------------------

今日同kawai一齊出左去旺角~去買yoyo份生日禮物~

我地去左信和隔離果個新開ge唔知咩商場到睇~

一睇就睇中左~好令~就真係買左~不過好貴~200幾蚊耶!!

而家好窮呀><不過唔緊要啦~一年先一次~仲要係我個妹wo~

包佢一定love it~之後又去左潮流特區到行下~

發覺個度有好多yoyo like ge野~勁多~如果帶佢去睇ge話~

佢實開心死呀~之後又去左信和行左一陣~就走啦~

因為很累~~上到車~見到有個男人佢好似唔係好正常~

係到自言自語~有時d行為都令人幾不安~

我同kawai係到望住佢~我地勁驚佢唔知佢會做d咩出黎~

其他人本來坐係佢隔離都走開啦~跟住有個女人入左黎~

好坐唔坐~坐左係佢隔離wo~唔知佢係因為佢係到講緊電話留意唔到定係點~

我就真係想講佢定力好好lo~佢係完全唔理佢~

由得佢wo~佢唔驚佢個下先至勁呀ma~講真呀~

kawai同我都覺得~點解我地成日都會遇到d咁ge人~

唉...都唔知話我地係好彩~定係話我地係黑仔啦~

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

 

 

會 員 中 心 寫 日 記 討 論 區 登 入 登 出
« | 348 | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | 354 | 355 | 356 | 357 | ... | 702 | »