今日同kawai一齊出左去旺角~去買yoyo份生日禮物~
我地去左信和隔離果個新開ge唔知咩商場到睇~
一睇就睇中左~好令~就真係買左~不過好貴~200幾蚊耶!!
而家好窮呀><不過唔緊要啦~一年先一次~仲要係我個妹wo~
包佢一定love it~之後又去左潮流特區到行下~
發覺個度有好多yoyo like ge野~勁多~如果帶佢去睇ge話~
佢實開心死呀~之後又去左信和行左一陣~就走啦~
因為很累~~上到車~見到有個男人佢好似唔係好正常~
係到自言自語~有時d行為都令人幾不安~
我同kawai係到望住佢~我地勁驚佢唔知佢會做d咩出黎~
其他人本來坐係佢隔離都走開啦~跟住有個女人入左黎~
好坐唔坐~坐左係佢隔離wo~唔知佢係因為佢係到講緊電話留意唔到定係點~
我就真係想講佢定力好好lo~佢係完全唔理佢~
由得佢wo~佢唔驚佢個下先至勁呀ma~講真呀~
kawai同我都覺得~點解我地成日都會遇到d咁ge人~
唉...都唔知話我地係好彩~定係話我地係黑仔啦~












