今日係我地最後一日ge上課天~~初時都冇咩話唔捨得ge感覺~
講真呀~我覺得我地果班成班人都好似冇咩感情咁.....
GEO果堂~~測驗~~~之後就同呀sir影左張相~~~
個個都排隊影相咁~之後ge COM~miss講明左唔比我地玩><
因為佢未教哂書~.....慘慘....之後我地又同miss影相~
呵呵~miss話我地3個乖呀==v~ivy佢講左句:我地天生係乖ge~
haha~笑死左miss~
之後係周會~我地知道葉欣媽媽佢地成班要上台唱歌~
係佢地唱歌之前~Miss Chan佢係到講返佢地5C班d野~
講講下miss佢自己係到喊~聽到我都覺得好感動~
聽完佢講野ge~開始覺得時間真係過得好快~話咁快就要會考啦....
又要同大家分開~有好多朋友都係今年先識~.....咁快就要唔係一齊~~
覺得真係好sad呀~lunch我地諗住去小金井到食~~
但因為今日應該係個個都係Last Day~好多人都係成班人一齊食~
我地等左勁耐呀~不過我就覺得冇咩所謂~~~
之後就係中史啦~但呀sir唔比我地玩~要test.....
嗚嗚....我地A班好慘~~~今日成日都冇得玩~之前果堂空堂~
都唔明呀sir點解唔比影相~~佢話唔明last day有咩特別~
係要影相~講真呀~呀sir你睇過咁多班~對你黎講緊係唔特得架啦~
但對我地黎講係好緊要ge事黎架~
放左學之後~大家就係到勁影相~個個都玩都crazy左~
之後又一齊玩捉迷藏~~~haha~好攪野~好好玩~
我地玩到6點幾~有人問我一唔一齊食埋飯先走~~
我都想架...唉~~個個都好唔捨得~太快啦~
真係太快~諗返起~同kawai佢地一齊左5年~
但我到而家都仲記得F.1個陣時係點~~唉...好耐冇玩到咁crazy啦~~
仲要係佢地~平時就算點唔gur對方都好~都係果日玩痴哂.....
嗯....唔知我下一年仲會唔會係le間學校到~但係我一定唔會忘記我地重要he回憶~~












