---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
嗯......睇黎日記係我GE發洩地方啦~唉....好煩呀~~
日日都叫我溫書~我都知啦~
咁點姐~冇果個心情WO....
我都驚考唔到會考啦~死.......唔知點~
就黎考MOCK啦~唉...睇黎食團年飯果陣又比人煩架啦....
好煩呀!!!!!!!!