自從呀嘉果件事之後~我覺得張芷係咪真係好為得fd ge人le~
定係我睇錯左佢?唉....講真~點解你有d咩唔同我地講~要同其他人講~
唔通我地唔係fd咩~你知唔知~對我黎講~朋友一定要坦誠架~
但.....點解你又要為左一d小事~要對我地講大話?~
令到我地都唔知信唔信你好......仲有~今日相簿果件事~
我正係希望你明白~入面d相係有我地份架~係咪應該問下我地先le~
如果我唔望住你~你就比佢睇?......但...你竟然話我地係自私...
真係冇野好講~so子講得岩~我地如果冇當你係fd~我地做咩要咁關心你~
做左咁多野係為左咩~點解你都係唔明?












