yeah~~~又係好耐冇打過日記la.....好lazy>3<
上個星期六~又係好早又返學校~因為....又係考mock lo= =
啞左~好難呀><難到嘔呀~坐係到發呆~haha~都唔知自己係到做緊咩~
亂做~真係死得~到MC卷~好快就做完~冇野做係到寫歌詞~
完哂之後~我地就去左買飛~我地買果陣就冇咩人~之後我地就去左M記食野~
之後ivy佢地就走先~我同kawai就行一陣書局就夠鐘睇戲la~
wa~坐爆哂~連最前都有人坐呀~今次柯南電影係第一次係香港上映~
真係勁好睇呀><正爆呀~好想睇多次...

就去左書局行左一陣~












