今日我同kawai仲有so子去唱k~wa~間房好大呀....
仲有電視都好大呀><之前果d都冇咁大呀~最攪野就係得我地3個~
坐咁大間房~個feel正爆~今日大多數都係唱台灣歌星果d歌~
開心死~仲有就係張棟樑個mv好正~但有d d慘ge 感覺~但好好睇~
最近有d喜歡上張棟樑~佢唔係真係果d帥~佢果種帥好難講~
佢ge笑容好溫柔好可愛><
唉....好衰又好準時地1:45分cut左= ="唔制呀......
因為太早la~我地就周圍行~我地就去左書局~行左幾間都冇微笑pasta果本書~
之後.....行到去某一間到見到呀!唉.....成70幾蚊架><講真~
初初真係唔想買~咁貴><但又好like wo~微笑pasta ge小說耶!
但kawai佢都行左好多間~係得le間有....聽到佢咁講~
就知我一放棄就可能會.....><於是~都係買左~嗚....下個星期ge lunch...
我可能.......>3<我地又周圍行~見到shine wo~啞左~
無咩興趣~之前都幾like聽佢地 d歌ge~之後我地去左搵左地方坐下傾下計~
好凍呀><勁大風.....最近都係頂唔順...haha~閃人la~













