°++我 的 資 料++°


暱稱: °×*﹏癲貓+°×
性別: 女
國家: 香港
MORE...
----------------------------------
°++給 我 的 留 言
++°
最近三個月尚無任何留言

----------------------------------
°++
我 的好 友 ++°

----------------------------------
°++今 個 月 係...++°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2006 年 12 月 31 日  星期日 【晴天】
唱k+有d心痛...
---------------------------------------------------

今日我同kawai仲有so子去唱k~wa~間房好大呀....

仲有電視都好大呀><之前果d都冇咁大呀~最攪野就係得我地3個~

坐咁大間房~個feel正爆~今日大多數都係唱台灣歌星果d歌~

開心死~仲有就係張棟樑個mv好正~但有d d慘ge 感覺~但好好睇~

最近有d喜歡上張棟樑~佢唔係真係果d帥~佢果種帥好難講~

佢ge笑容好溫柔好可愛><

唉....好衰又好準時地1:45分cut左= ="唔制呀......

因為太早la~我地就周圍行~我地就去左書局~行左幾間都冇微笑pasta果本書~

之後.....行到去某一間到見到呀!唉.....成70幾蚊架><講真~

初初真係唔想買~咁貴><但又好like wo~微笑pasta ge小說耶!

但kawai佢都行左好多間~係得le間有....聽到佢咁講~

就知我一放棄就可能會.....><於是~都係買左~嗚....下個星期ge lunch...

我可能.......>3<我地又周圍行~見到shine wo~啞左~

無咩興趣~之前都幾like聽佢地 d歌ge~之後我地去左搵左地方坐下傾下計~

好凍呀><勁大風.....最近都係頂唔順...haha~閃人la~

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

 

 

會 員 中 心 寫 日 記 討 論 區 登 入 登 出
« | 373 | 374 | 375 | 376 | 377 | 378 | 379 | 380 | 381 | 382 | ... | 702 | »