唉.....前日夜晚開始就唔係好舒服~跟住就開始嘔= =
之後去左睇doctor~最攪野就係我同yoyo一齊病~
都係胃炎.....痛死左><最慘就係食完野~唔夠一陣就嘔返哂出黎~
就算食左d止0藥都唔得= ="跟住琴日成日都係到訓la...
今日就好返d~咁嘔la~琴日嘔左勁多次~嘔死我la= ="
所以琴日都冇咩食過野~今日冇嘔~但都係唔係好舒服~
本來想出去同kawai佢地一齊玩架~但可能食左d藥~個人好似想死咁~
所以都係咁出到><好唔開心呀~好病唔病~而家先至黎病~
佢地就好la~有得出去玩><灰左.......今年仲要係可能係最後一年...
好唔開心呀.....













