今日終於派卷la><緊張死la~SBA個陣~呀sir講返d英文ge分比我地聽~
好彩我平均分都合格姐~因為呀sir話得好少人合格= ="
都知自己reading死左la~勁驚~speaking~得17分~唉....
果個張少仙~MR Paul都比我10分la~佢比得我7分~
係咁話我d grammer~我都知自己grammer唔係好得~
但speaking係睇grammer架咩~啞左lo~
MUSIC個陣~呀SIR又話又有新一班外國人又要黎我地學校LA~
做咩會咁多外國人黎我地LE到架~講真果句~我就真係唔mind佢地黎~
我仲好想tim~但係......
數果陣~我最驚~雖然都自己咩事架la~一定唔合格ge~
但派左返黎.....haha~都係唔合格~但都有4字頭~幾開心咁la~
起碼有進步呀~呵呵~











