---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日lunch得我同so子2個一齊食~我地買左1個餐~
我地好快就食完la~哂完相之後~就趕返去睇波~
係外國人對我地學校ge校隊~我同so子就更係撐外國人果隊la~
睇佢地打波就真係帥爆~但我就更係唔會咁癲la~今日下cit果陣~
d人就真係癲到.....冇野好講~結果就係我地校隊win左~
估唔到佢地真係咁勁架~放左學之後~就諗住等欣佢~就整張card~
有陣時真係好煩~佢地好似成日都好趕住走咁~係喧問問問~好煩呀~
真係唔想發你地脾氣lo~你地趕時間咪走先lo~又冇人迫你地留係到....