今日一開始就SBA~今日都唔知做咩~完全唔知自己係到講咩~
想講ge野又講唔出wo....真係好唔得~第一次係咁~第二次又係咁= ="
之後就係音樂la~原來今日係妖人生日= ="如果呀WING唔講我知~
我都唔知呀~今日好開心呀~可以同外國人一齊上堂~一齊唱歌~
之後呀sir叫我地唱校歌比佢地聽~之後我地班d人要求清唱~
呀sir一彈完個前奏~我地就唱生日歌la~haha~佢好似勁開心咁~
之後我地就教佢地唱中文歌~對佢地黎 講都真係難架~
不過佢地學得好快~都唔錯唔錯~
返左學之後~就幫手做送比外國人果張card~整到6點先走呀~













