---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
上BKN個陣~睇左果套野~睇到我想喊....真係好慘呀~~
睇到2個相愛ge人~有一個因病就死~遘左d好傯人ge說話~
不過忍住~冇喊到~
呀>~<好想去生力呀!!!!!有飛輪海呀!!!!!佢地11月黎香港呀!!!!
但係.....又冇人陪我去~就算有~都唔知mum比唔比我去lo~
唉....><