---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日一早就黑仔la.....唔記得帶銀包呀><yoyo又唔係到wo~
好彩有kawaihelp我ja....唔係一定late呀~~
第一堂就係cit la~唉...眕到要做過份功課真係想死......
之後上完地理個陣~我啞左lo~又唔記得lo返個水壺wo...
又要張芷幫我搵呀sir~thx呀><
今日PE個陣~呀sir又話我地d頭髮呀~勁煩lo~
唔想夾起佢呀~好樣衰架......我唔信第日出黎個陣~連le d野~
個老闆都要理呀!