今日第一堂係SBA~都ok呀~起碼唔會覺得悶~
今日lunch果陣~比我見到牛展~見到佢我啞左~
之後我自己又係到諗左好多野~
5左放學果陣~聽到話有一對情侶好似話分手~個女仔喊~
我又係到諗~拍拖~有陣時傷心又傷身~自從上一次拍拖之後~
都好耐冇拍過拖lu~唉...講真~都想架~
不過我都要考完個會考先~我驚影響到個成績呀~
仲有就係~我幾時先遇到一個~正係會愛我ge人le~
我都真係唔知~我諗之前果d男仔~都只係喜歡~唔係愛~
唉...唔知點講~我都唔知點解~今日會想講le d野~唔知問我點解~












