---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日一早就上英文SBA~以為今日會比人話~又冇wo~
因為佢地個個都話miss Leo佢好惡~不過我就覺得好好玩~
speaking都ok呀~不過我都要更加努力la~音樂堂個陣~
比我估中左~唱校歌=="今年係第一年有校歌~啞左~
lunch果陣~都係出去食~不過又係分開食lo~今日食得好趕~
因為有好多地方都冇位呀><
放左學之後~做電腦果入野~好難做=="唉...都唔知自己畫緊d咩la....