今日又係未係正式上堂~一返到去~去睇野~
又你講校規果d lo~都唔知聽左幾多次=="好悶~
周會完左之後~小息果陣~死倫骨佢又要我地留低~好煩呀~
講真呀~我地之前都講過la~我地一上中五就唔做Prefect架la~
又要我地做wo~佢冇野呀ma=="跟住佢又話放學又要搵佢wo=="
之後上返課室~要調位la....慘~又係最前~仲要係對住老師桌wo~
kawai同ivy又係一齊坐=="啞左.....周圍係冇咩fd...灰爆~
放左學之後~就去食lunch~張芷佢地個cake.....好ok la~
行左一陣就返屋企la~













