今日我一轉左我個msn句子之後∼好多人都問我做咩事咁唔開心∼
做咩事咁煩惱∼唉...我都唔知點講∼我正係知∼好煩∼
真係唔想理∼唔係好想見到佢lo∼真係好煩...點解決好....
點解佢都仲係唔知係自己ge問題?!做咩要攪到咁複雜?
唉.....仲有一樣問題就係∼點解d男仔個個都係咁∼
唔係同你一齊姐∼就講埋d咁ge野∼仲咩姐∼同佢玩得埋d就一定有野架咩!∼
好煩呀∼諗d野好唔成熟lo∼佢好過你好多呀∼就算唔係一齊∼
洗唔洗講埋d咁ge野呀∼有冇諗過我ge感受呀∼好討厭呀∼
你好討厭呀∼就算做唔到情侶做朋友唔得架咩∼你唔好再係咁la∼
我唔想同你連朋友都做唔到呀....
不過我今日真係thx你地咁關心我呀∼我冇野架la∼∼











