---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日又係要返學校la∼今日係註冊日第二日∼
今日好悶呀∼冇咩家長黎∼可能係第一日攪掂哂la∼
跟住miss lung入左黎∼就同佢傾左一陣∼傾傾下真係想喊∼
但都係冇喊到∼好想同佢影相呀∼唉....
完哂d野之後∼就走lu∼
之後就去左中環∼lo返d野∼終於決定左8月11日去日本∼∼∼