---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
今日係最後一日ge派卷日∼派返com同英文∼
都ok la∼都唔錯∼仲有ge係∼今日有好多會呀∼
啞哂∼開到個會half∼就要上返去聖經∼我地係最後一組==”
啞左∼呀sir又係ge∼諗都唔諗∼正常ge∼都應該比我地先la∼我地要開會wo∼
咁都唔理wo...
之後攪掂哂d野我就去左搵yoyo la∼我同佢去左KFC食野∼
之後我同dad就去左黃金到買眼仔∼點知行行下見到window wo∼
haha∼之後好開心咁買左個新ge眼仔la∼好清好正呀><