---------------------------------- °++我 的好 友 ++°
本身今日係去游水架∼但係一去到就==”封場...啞哂lo(∼
因為太多人la∼爆哂∼so∼最後都係冇游到∼
之後dad又話不如去睇戲∼都好呀∼但係dad又話冇咩戲好睇∼我都覺得係∼
好睇果d都要late d先有呀><之後我地就返左屋企la∼
呵呵∼返到屋企睇碟∼好正><好好睇呀∼福伯佢好勁∼次次都係佢一個人就攪得掂∼
到左6點幾∼我地就諗住去將軍澳中心到食架∼但係又落大雨wo=-=
我地我咁係樓下到食就算lu∼